Slovakia Gothic Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
DomovPortálLatest imagesHľadaťRegistráciaPrihlásenieShopsBands
Fórum

 

 práca, brigáda...Každý chce peniaze

Goto down 
5 posters
AutorSpráva
Black Cobra

Black Cobra


Male
Počet príspevkov : 755
Age : 32
Location : Banská Bystrica
Registration date : 01.01.2009

práca, brigáda...Každý chce peniaze Empty
OdoslaťPredmet: práca, brigáda...Každý chce peniaze   práca, brigáda...Každý chce peniaze I_icon_minitime19.08.09 18:11

Tak sa pochválte. Ako trávite prázdniny? Kto pracuje ako správny kapitalista čo chce prachy? :)
Návrat hore Goto down
AloneSoul

AloneSoul


Male
Počet príspevkov : 101
Age : 35
Location : Bratislava
Registration date : 17.06.2009

práca, brigáda...Každý chce peniaze Empty
OdoslaťPredmet: Re: práca, brigáda...Každý chce peniaze   práca, brigáda...Každý chce peniaze I_icon_minitime19.08.09 18:58

pre mna uz prazdniny neexistuju....uz musim chodit do prace takze som asi spravny kapitalista co chce prachy Laughing
Návrat hore Goto down
Morty

Morty


Male
Počet príspevkov : 1869
Age : 38
Location : mt/bb
Registration date : 16.11.2008

práca, brigáda...Každý chce peniaze Empty
OdoslaťPredmet: Re: práca, brigáda...Každý chce peniaze   práca, brigáda...Každý chce peniaze I_icon_minitime20.08.09 23:04

ja som kruty kapitalista, teraz budem mat prvych 10 dni volna v auguste za poslednych 6 rokov Laugh ale ja to spajam s tym ze chcem cestovat/vidiet europu, nie len zarabat tak vzdy pred letom hladam nieco v danej krajine.

tento rok som teda drel dusu a hlavne telo v dansku, ale stalo za to, ale uz ako este spravnejsi kapitalista po nahromadeni kapitalu idem vegetit :)
Návrat hore Goto down
http://www.tetovanie.co.cc
silmarill

silmarill


Male
Počet príspevkov : 1079
Age : 112
Location : presne tu.
Registration date : 19.03.2009

práca, brigáda...Každý chce peniaze Empty